نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

خستگی در PKD با کراتینین 3.5: چه باید کرد

بیماری کلیه پلی کیستیک (PKD) بیماری های کلیوی ژنتیکی است. برای بیماران مبتلا به PKD با کراتینین 3.5 آنها ممکن است احساس خستگی آسان. سپس، چه باید کرد؟
بیماری کلیه پلی کیستیک (PKD) است بسیاری از کیست در حال رشد در کلیه است. کیست را افزایش می دهد و روز به روز بزرگ تر ببینید. با کیست بزرگ و به طور فزاینده، سازه کلیه تحت ستم در نتیجه از دست دادن توابع فیلتراسیون. توابع فیلتراسیون حذف مواد زائد و سموم از بدن به صورت ادرار است. با رسوب مواد زائد و سموم، عوارض بسیاری از بیماران مبتلا به PKD زیر وجود دارد. علائم بسیاری از بیماران مبتلا به PKD زیر وجود دارد. بیماران احساس درد پشت، هماچوری، فشار خون بالا و خستگی است.
با عوارض، درمان برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی روی حیله و تزویر است. کراتینین 3.5 است که کمی برای بیماران مبتلا به PKD بالاتر است. این بهترین زمان برای شرایط درمان است.
برخی از بیماران ممکن است داروهای غربی در نتیجه منجر به بیماران کلیوی مبتلا به عوارض مختلف را بپذیرید. چه چیزی بدتر از، آنها فقط می تواند نشانه های ناشی از PKD و پیشرفت PKD را هرگز متوقف نمی شود زنده کرده ام.
درمان کلیه
دارو درمانی حمام
پوست یکی از بزرگترین عضو بدن ما برای کمک به حذف ضایعات و سموم با موفقیت است. herbals مختلف چینی خواهد شد را به آب گرم قرار داده است. بیماران یک حمام با راهنمایی پرستار. بنابراین داروهای کمک به بدن ما برای حذف مواد اضافی از بدن ما به صورت عرق.
میکرو چینی Osmotherapy پزشکی
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک برنامه جدید از داروهای چینی است. مقایسه درمان غرب، آنها دارای مزایای به شرح زیر است:
عوارض جانبی کمتری
تعمیر آسیب کلیوی
بازیابی توابع کلیوی
بهبود ایمنی
با کسانی که مزایا، توسعه PKD را می توان آهسته و امید به زندگی برای بیماران مبتلا به PKD نیز در طولانی ترین.
اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان PKD، شما می توانید به ما ایمیل ارسال کنید، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: